Trustpilot

KATKAS barfotsko på   

Har du spørsmål? Kontakt oss her:  

KATKAS barfotsko på   

KATKAS barfotsko på   

Har du spørsmål? Kontakt oss her:  

RETUR


Kort oppsummering:

  • Du har 14 dagers returrett på alle varene du handler hos oss. Varen må være i like god stand som ved levering til deg.
  • Det er i orden å sende varene tilbake uten angreskjema så lenge det blir klart for oss hvem varen kommer fra.
  • Vi ber om å pakke varene i originalemballasjen og en pose/papir, slikt at et skade unngås.
  • Du kan enten betale selv for returen, eller benytte deg av returetiketten du finner i skoesken - hvis du betalte for frakt med fri retur (Pakke i postkassen MED FRI RETUR  til kr 119 eller Pakke til hentested MED FRI RETUR  til kr 159) da du handla varene. Lurer du på hvilken frakt fu kjøpte, finner du det i e-posten som bekrefter kjøpet ditt.
  • Returadressen er følgende:

        KATKAS Barfotsko v/Katerina Pavelka

        Bergskaugveien 10
        1911 Flateby

        Telefonnr: 942 09 642

  • Ved ønske om å bytte produkter pakker du sko som ikke passer i originalemballasjen og en pose/papir, sender i retur og bestiller ny størrelse i nettbutikken. Da behandler vi den nye ordren uavhengig av returen og refunderer betalingen for de opprinnelige parene når vi mottar skoene tilbake fra deg.


Klikk på linkene for Skjema for opplysninger om angrerett og Angreskjema.


Fullstendige angrerettregler er inkluderte i våre salgsbetingelser som er "Standard salgsbetingelser for forbrukerkjøp av varer over Internett" hentet fra www.forbrukertilsynet.no.


Forbrukerkjøp over internett reguleres hovedsakelig av avtaleloven, forbrukerkjøpsloven, markedsføringsloven, angrerettloven og ehandelsloven, og disse lovene gir forbrukeren ufravikelige rettigheter. Lovene er tilgjengelig på www.lovdata.no.


Utklipp fra salgsbetingelser:


8. Angrerett

Med mindre avtalen er unntatt fra angrerett, kan kjøperen angre kjøpet av varen i henhold til angrerettloven.

Kjøperen må gi selger melding om bruk av angreretten innen 14 dager fra fristen begynner å løpe. I fristen inkluderes alle kalenderdager. Dersom fristen ender på en lørdag, helligdag eller høytidsdag forlenges fristen til nærmeste virkedag.

Angrefristen anses overholdt dersom melding er sendt før utløpet av fristen. Kjøper har bevisbyrden for at angreretten er blitt gjort gjeldende, og meldingen bør derfor skje skriftlig (angrerettskjema, e-post eller brev).
Angrefristen begynner å løpe:

  • Ved kjøp av enkeltstående varer vil angrefristen løpe fra dagen etter varen(e) er mottatt.
  • Selges et abonnement, eller innebærer avtalen regelmessig levering av identiske varer, løper fristen fra dagen etter første forsendelse er mottatt.
  • Består kjøpet av flere leveranser, vil angrefristen løpe fra dagen etter siste leveranse er mottatt.

Angrefristen utvides til 12 måneder etter utløpet av den opprinnelige fristen dersom selger ikke før avtaleinngåelsen opplyser om at det foreligger angrerett og standardisert angreskjema. Tilsvarende gjelder ved manglende opplysning om vilkår, tidsfrister og fremgangsmåte for å benytte angreretten. Sørger den næringsdrivende for å gi opplysningene i løpet av disse 12 månedene, utløper angrefristen likevel 14 dager etter den dagen kjøperen mottok opplysningene.

Ved bruk av angreretten må varen leveres tilbake til selgeren uten unødig opphold og senest 14 dager fra melding om bruk av angreretten er gitt. Kjøper dekker de direkte kostnadene ved å returnere varen, med mindre annet er avtalt eller selger har unnlatt å opplyse om at kjøper skal dekke returkostnadene. Selgeren kan ikke fastsette gebyr for kjøperens bruk av angreretten.

Kjøper kan prøve eller teste varen på en forsvarlig måte for å fastslå varens art, egenskaper og funksjon, uten at angreretten faller bort. Dersom prøving eller test av varen går utover hva som er forsvarlig og nødvendig, kan kjøperen bli ansvarlig for eventuell redusert verdi på varen.

Selgeren er forpliktet til å tilbakebetale kjøpesummen til kjøperen uten unødig opphold, og senest 14 dager fra selgeren fikk melding om kjøperens beslutning om å benytte angreretten. Selger har rett til å holde tilbake betalingen til han har mottatt varene fra kjøperen, eller til kjøper har lagt frem dokumentasjon for at varene er sendt tilbake.



Sist oppdatert: 04. august 2020

ØNSKER DU Å FÅ NYHETER RETT I MAILBOKSEN DIN?

Ja, takk! På denne e-post...*

Katkas barfotsko deler ikke e-posten din med andre!

Obligatorisk felt!

KATKAS

BARFOTSKO

Første norske nettbutikk
med flere merker 
barfotsko


VI REPRESENTERER I NORGE:

AHINSA SHOES,

BEDA,
BE LENKA,

BOSKY,
SKINNERS,

TIKKI SHOES,
WILDLING,

XERO SHOES,

ZEAZOO



Hva er barfotsko?

Barfotsko kalles også "naturlige sko" eller "sunne sko" og er en type sko med:

- en myk såle som gjør at man kjenner underlaget godt og føttene masseres mens man går

- en bred tåboks slikt at tærne kan spre seg naturlig og brukes aktivt som de er ment til

- en flat yttersåle slikt at føttene og dermed hele skjelettet får en naturlig holdning

Resultatet er en sunn og behagelig bevegelse!



Organisasjonsnummer: 924 737 557



Handlekurven er tom Fortsett
Handlekurv
Totalsum:
Rabatt 
Rabatt 
SKU:
Vis detaljer
- +
Utsolgt